Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü (TKGM), merkez ve taşra hizmet birimlerinde çalıştırmak amacıyla 72 sözleşmeli personeli işe alacak. TKGM personel alımı başvuru tarihleri ve şartları yayımlanan ilanda yer alıyor. Peki, Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü personel alımı başvurusu nasıl yapılır? TKGM personel alımı başvuru şartları neler?
Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü (TKGM) personel alımı ilanında; "Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü merkez ve taşra hizmet birimlerinde çalıştırılmak amacıyla, ekli listede yerleştirileceği bölgesi, ili ve birimi belirtilen 27 (yirmi yedi) adet Sözleşmeli Tekniker ve 45 (kırk beş) adet Sözleşmeli Koruma ve Güvenlik Görevlisi pozisyonlarına, 657 sayılı Devlet Memurları Kanununun 4 üncü maddesinin (B) fıkrası kapsamında istihdam edilmek üzere, Sözleşmeli Personel Çalıştırılmasına İlişkin Esasların Ek2 nci maddesinin birinci fıkrasının (b) bendine göre KPSS (B) grubu puan sıralaması esas alınmak suretiyle personel alımı yapılacaktır." denildi. PERSONEL ALIMI BAŞVURU TARİHLERİ Başvurular, 18.12.2023 tarihinden 22.12.2023 tarihi saat: 23:59' a kadar e-devlet üzerinden Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü - Kariyer Kapısı - Kamu İşe Alım veya Kariyer Kapısı https://isealimkariyerkapisi.cbiko.gov.tr üzerinden yapılacak.