• Sitemizde hiç bir şekilde yasa dışı bahis ve kumar oynatılmamaktadır! Futbol Forum Sitesi, Türkçe dilini kullanan ve Türkiye dışında yaşayan kişileri bilgilendirmek amacıyla düzenlenmektedir. Futbol Forum sitesinde tanıtılan bahis firmaları Türkiye Cumhuriyeti kanunlarınca yasal olmayabilir, Türkiye'de ikamet eden ve paylaştığımız iddaa tahminlerini takip eden kişiler Sportoto bayileri olan; Bilyoner, Nesine, Tuttur, Birebin, Misli ve Oley web sitelerinden bahis yapmalıdır. Digitürk ve D-Smart gibi platformların sahip olduğu telif haklarından ötürü sitemizde yayınlarına yer verilmemektedir.

    Skype : live:.cid.a929326185b46229

Warner Bros'un CEO'su Kathleen Finch: Türkiye'de Ağır Yaşamlar'ı görmek çok heyecan vericiydi

Bahisci

New member
Katılım
24 Tem 2023
Mesajlar
36,115
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Warner Bros'un CEO'su Kathleen Finch: Türkiye'de Ağır Yaşamlar'ı görmek çok heyecan vericiydi

İş dünyasının 11. kez bir araya geldiği İstanbul Marka Haftası başladı. Söyleşilerin yapıldığı etkinlikte konuklar arasında dünyanın en büyük dizi ve film yapım şirketlerinden biri olan Warner Bros'un CEO ve içerik sorumlusu Kathleen Finch de vardı. Finch, "İstanbul'a gelip televizyonu açtığım zaman Ağır Yaşamlar'ı görmek çok heyecan vericiydi" dedi.

İş dünyasının yanı sıra ünlü isimlerin de bir araya geldiği Marka Haftası İstanbul başladı. Bu yıl 11'incisi düzenlenen etkinlik Haliç Kongre Merkezi'nde uluslararası konuşmacıları da ağırlıyor. Onlardan biri de dünyanın en büyük film yapım ve televizyon yayın şirketlerinden biri olan Warner Bros'un CEO ve içerik sorumlusu Kathleen Finch.

Televizyon içeriklerinin küreselleşmesinin heyecan verici olduğunu söyleyen Finch, "Dünyadaki küresel içerikler beni gerçekten çok heyecanlandırıyor. İstanbul'a gelip televizyonu açtığım zaman Ağır Yaşamlar'ı görmek çok heyecan vericiydi. Bu şovu Amerika’da yaptığımız zaman onun küresel bir fenomen olacağını hiç düşünmemiştik" dedi. Harry Potter, Yüzüklerin Efendisi, Kara Şövalye gibi seri filmlerin yapımcısı olan Warner Bros. şirketi her yaştan izleyici kitlesine ulaşmayı amaçlıyor. Şirket Amerika'da aylık 131 milyon izleyiciye sahip. "Bir programı ilk kez gösterime soktuğumuzda, sosyal medyadaki olumlu tepkilerden doğru bir noktaya dokunduğumuzu anlıyoruz" diyen Finch, "İzleyicimizle birlikte hareket etmeyi çok seviyoruz. Dijital ya da televizyonda farklı platformların olması herkese ulaşmanın tek yolu. Ben bunun bir rekabet olduğunu düşünmüyorum" ifadesini kullandı. Marka Haftası İstanbul, 10 Kasım'a kadar devam edecek.
 
Üst Alt